Jag vill även tipsa om en liten tillställning, med bland annat Ann Söderlund, som just tilldelats vår utmärkelse för veckans mammablogg, som ska hållas på Cirkus på Djurgården den 29 mars!

Mammabikten.
Saxat från Mammabikten:

”Är du mitt uppe i vardagskaos med vällingkok, 5-minutersmetoder och trotsåldrar? Hur står det till med relationen och sexlivet (om det finns något sådant)? När gav du dig själv ledigt senast – utan barn? Skratta, peppas och inspireras av några av Sveriges bästa föreläsare och skönaste personligheter. Varmt välkommen till en heldag på Cirkus, den 29 mars, tillägnad alla fantastiska mammor.”

Biljetter kan köpas på Ticnet för 375 kronor, och då ingår lunch, fika, föreläsningar, goodie bags och förmodligen en alldeles lysande dag!
Barnen lämnar du hemma!

För er som, olikt mig, inte tänkt föda barn då kanske det är värt ett besök?

Jag själv besökte den extremt uppskattade Mom’s in the City, som gick av stapeln på Rival i höstas.
Då med Ann Söderlund, Lisa Fabre, Martina Haag och Tiina Bruno.
Det var en sanslöst rolig kväll med väldigt uppskattad igenkännelsefaktor från min sida.
Och urläckra goodie bags med massor smått och gott både för mammor och barn. 😉

