Bzz bzz…

Det är sällan jag får använda så många ”z” och ”x” i ett blogginlägg.
Så det här ser jag ju nästan fram emot. 😉

I veckan mottog jag ett paket från Buzzador med Flux och Flux Junior i.
Här skulle gurglas minsann!

buzzador_flux1

Sonen är överlycklig över en egen munskölj, jag likaså, och med tanke på att orten vi bor på har hårt vatten, och faktiskt fortfarande har kvar den klassiska flour-tanten i skolorna på grund av detta, kändes ett munskölj med flour i väldigt vettigt att få Buzza om.
Jag och sambon har prövat oss runt bland olika sorter och märken, men de har alla gett en läskig sötaktig eftersmak och en nästan sträv hinna på tänderna, så jag är nöjd över mitt fynd här.

Vår lilla håla ligger även riktigt bra till, statistiskt sett, över tandvård för barn, med låg hål-halt bland ungarna. 😉

Sedan är jag manisk vad det gäller tandborstning och tandtrollsjakt både på mig själv och min familj.
Oavsett hur trött du är så borstar du tänderna här.
Och med Flux Junior blev det roligare för lillgrabben.

buzzador_catharina
Munsköljande Catharina…

buzzador_sebastian
… och munsköljande son…

